Burciss Kubravci ben de 17 haftalığım 1,5 kilo verdim ilk aylar onun 1 kilosunu aldım hiç karnım yok doktora dedim bu haftalarda çıkmaya başlar deri bakalım göreceğiz :)
Angel13 Burciss benimde 17+4 hic karnim yok hamileyim diyorum kimse inanmiyor 😂😂 hayalimdeki hamileligi sanirim yasiyamiycam ..
Burciss Angel13 eninde sonunda çıkacak canım bana da inanmıyorlar daha iyi ben zaten çok aşırı büyürse taşıyamam Allah ona göre veriyor :)
Gulsum2308 Angel13 bizde bugün 18 haftalığız ama benimde hiç karnım yok yani çok az çıkıyor söylemesem kimse hamile olduğumu anlamıcak, bende böyle biraz karnım çıksın istiyorum valla 🤦🏻♀️ İç karnımız geniş sanırım
Gyed Popmum aynen benim vücudumda büyümeyen yerim kalmadı 64 ile hamile kaldim şuan 71 kilo yum ama kızım sağlıklı olsun önemli olan bu 😁😁😁
Popmum Gyed aslında kendimizi kandırıyoruz şahsen ben de öyle diyorum ama aldığımız kilolar bebeğe gitmiyor bile 😆 yata yata yiye yiye geldim bugüne. Çocuk 387 gram gerisi benim kilom.
Popmum Kubravci ben hala görünce ağlıyorum analık duygularım kabarıyor ah yavrum ellere bak yaba gibi aynı babası diye diye seviyorum doktor bile gülüyor artık halime 😂
epenez Bizde 16+5 olduk. Geçen hafta kontrolde doktor kız dedi ama tam emin olamadi. bacaklarını kapatmıştı yaramaz 👶❤️
Popmum Nursemom ben fark etsinler diye beklemiyorum hep 'açılın hamileyim çekiliiiin' diye diye maşallah herkesin diline düştüm bile 😆
Fadiiiik Popmum 😂😂 demek bendede öle aynısı bendede oluyo sabah inik akşam şiş bende diyodum neyden oluyor böle
Fadiiiik Popmum 😂😂😂😂 nefes almakdada zorluk cekiyo insan öle ağır geliyo göbek bazen bende öle oluyo ah ah bide 9aylık olunca nasıl olcaz
Irmakdkm Aysegolcuk kaç haftalıktın boyu kaçtı canım 200-450 gram normal karşılanıyomuş 20. Haftalarda
Popmum Fadiiiik Beyzagzn hiç korkma benim de tiroitlerim çalışmıyor ilaç kullanıyorum euthyrox 250 mg. Verdi doktor. Düzenli kullanınca bir sorun olmaz.