Kubravci aa hayır hiç alakası yok inanın günden güne fark ediyor ben daha ilerdeyim bundan 3 hafta önce ben de hissetmiyordum bir anda başladı şimdi durmuyor beslenme ile alakası yok öyle olsa Afrikada bile yokluk içinde bebekler doğuyor ☺️ ben de şimdi korkmaya başladım çünkü sürekli alttan da vuruyor bildiğiniz özel bölgeme de sirayet etti. Zamanla her şey olur. Bebeğiniz de gayet iyidir hiç endişelenip üzmeyin kendinizi. Huzursuz bebek sendromu haftasındayım mesela ben geceleri uyku yok hiç.