KuzeyinAnnesi10 37+2. Benim de bugün kontrolüm vardı. Nst de sancı yok. Beyefendinin keyfi yerinde. Zaten ben de şu an gelmesini istemiyorum sene bitsin öyle gelsin ki sene kaybı yaşamasın çocuk 😂 demek ki bizim istememizle değilmiş. Hiçbir şey yapmıyordum. Yapmamaya devam 😂