Papatyaaammm00 KuzeyinAnnesi10 Dışarıya hazırlık yapıyorlar herhalde minnoşlar. Sağlıcakla kavuşalım heyecan bastırdı. Normal doğum mu olacak kuzum senin. Bana 2 ocağa gün verdi doktor Sezeryan olacağım.🌹
KuzeyinAnnesi10 Papatyaaammm00 normal doğum bekliyorum şuan hayırlısıyla gelsinler inşallah. Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşAllah canım 😘
Papatyaaammm00 KuzeyinAnnesi10 Amin kuzum amin. Tüp bebek gebesiyim zorlu yollardan geçtim şükür Rabbim nasip etti geriye sadece sağlıcakla kavuşmak sağlıcakla büyütmek kaldı.🤲🏻❤️
KuzeyinAnnesi10 umrumdadegil 41 e kadar beklerse sezeryan olur çünkü şuan 3100 kilosu o zamana kadar rahat 4 olur diye düşünüyorum 😢
KuzeyinAnnesi10 umrumdadegil günlük 10 tane hurma yiyorum ilişkiyi hiç bırakmadım. Kaynar suyla zaten hep duş alırım. Bitki çayları da içiyorum işe yaramadı bunlar ördek yürüyüşü yapmaya basliycam.
umrumdadegil KuzeyinAnnesi10 seninki de ne inatçı çıktı 😂 hiç nir yöntem bana mısın dememiş en iyisi temizlik dene yine gelmezse beklemekten başka çare yok
_ruyaninannesi_ KuzeyinAnnesi10 kilo kilo yesende gelmez 😂 keyifleri nasıl isterse benim o kadar ağrılarım var ki heran gelecek diye bekliyorum yok bacım gelmiyor 😂😂😂
_ruyaninannesi_ KuzeyinAnnesi10 yalancı sancılar kasılmalar benim çok ayakta oluyor yürüyemiyorum bacağıma kadar kramp giriyor duruyorum anca öyle geçiyor geçen hafta gitim yok nstde gözükmüyor hata nedense hiç belirti olmadı şaştım kaldım 😂😂😂
KuzeyinAnnesi10 _ruyaninannesi_ bacak krampları çok şükür yaşamıyorum ama bu sancılar aşırı kandırıyor insanı. Açıklık var mı çok merak ediyorum keşke baktirsaydim.
KuzeyinAnnesi10 umrumdadegil vallahi kime çektiyse ne ben ne eşim inatçı değiliz. Teyzesi kılıklı olacak galiba oğlumun teyzesi keçidir biraz. 😂
_ruyaninannesi_ KuzeyinAnnesi10 bnde açılma yoktu tam tersine ebenin dediği şey diğer doğumlarinda kalan acilman var
KuzeyinAnnesi10 _ruyaninannesi_ benim ilk doğum umarım böyle zor gidiyor açılma hızlı olur doğum anım hemen gerçekleşir 😢
_ruyaninannesi_ KuzeyinAnnesi10 bolca yürüyüş yap çok oturma ne çok hareket o kadar iyi hiç kötü düşünme hep pozitif ol emin ol rahat olursan çok rahat doğum yaparsın 🤲🤍