Boncukk123 Smyklkc her doktor farklı söyleyebilir canım agrı ve kramplara göre benim gittiğim doktor vermicekti vitamin ama agrım kramplarım olduğunu söyledim o sekılde verdi
ruveyda123 _annee tabii ki doğum kasılmalarına çok iyi geleceğini sanmıyorum ama yalancı kasılmaları azaltıyor☺️
kediliikizz Smyklkc ben bayadır içmiyorum bugün doktoruma da söyledim herhangi bir kramp ağrı kasılma vs yok içmeyi bıraktım o yüzden bayadır dedim iyi yapmışsın dedi. 35+3teyim
Serendipity16 Smyklkc 8 haftalıkken başladık bel fıtığı var çünkü bende her gün içiyorum içtiğim halde ağrım oluyor içmesem çok daha kötü olurdum
Smyklkc Serendipity16 bende fıtık falan yok ama çok ayakta durduğumda temizlik yaptığımda falan sanki bebek asagı iniyor batma gibi değişik bir şey oluyor ağrı ile birlikte
_annee ruveyda123 aynen danıstım, bana toz vermişti, çilek aromalı cıktı. Alerjim var cilege, aradım doktoru aynı markanın tableti var dedi