Rabiul Gul_anne34 geçmiş olsun canım umarım iyi sonuçlar alırsın ♥️ morelini bozma başka bir hastaneye gitme şansın varsa git bence
Rabiul Gul_anne34 yaaa geçmiş olsun 😔😔 en yakın zamanda tekrar olur inşallah sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun
H-ckerana Gul_anne34 Hcg değeriniz kaçtı saglıklı iki katı artıyor muydu normalde? Ah cok uzuldum ama bundan snra sağlıklı bir gebelik olur insallah
Hulo2105 Bella332 merhaba evet doktor rahim kalınlaşmış dedi ama kese yani nokta kadardı. Zaten bakarken makine çok yeni o yüzden gördük eski makine olsa göremezdim dedi.
Bella332 Hulo2105 bende 5+1 deyim yarın muayeneye gidicem vajinal ultrason istemiyorum da ondan sordum