Gul_anne34 Kimler benimle aynı neler hissediyorsunuz kalp atışı duydunuz mu,kese gördünüz mü üçüncü gebeliğim olmasına rağmen ilkmis gibi aşırı heyecanlıyım 🥰
Msydn6 Gul_anne34 hoşgeldiniz benimde bu 3. Gebeliğim 9 hafta olduk 🥹 sizin normal doğum mu öncekiler
Hulo2105 Gul_anne34 selamm 👼🏼 benim ilk gebeliğim 5. Haftada minicik keseyi gördük daha yeni oluşmaya başlamış. Cuma günü kontrol var 6+2 olacak inşallah hem görürüz hem kalp atışını duyarız 🥹 şu an 5+4 üz🙈
Funda54 Merhabalar bende tam 5 haftaligim bugün doktora gittiğimde sadece minicik keseyi gördük sağlıkla kucağımıza alalım ins öncesinde kayiplarim olduğu için korkuyorum çok kalp atışını duyana kadar içim rahat etmeyecek
Hulo2105 Gul_anne34 bende de bu gün oldu ama herhalde gece olmuş kahverengi kurumuş. Devam etmedi daha. Normal canım kırmızı olmadıkça korkma. Bebiş yerleşmeye çalışıyor❤️
Gul_anne34 Hulo2105 sancı falan oldu mu sende canm ya belim ağrıyor sadece benim suanlik lavaboya gidip afedersiniz peceteyle silmeyene kadar gelmiyor iç camasirima sadece bir damla kadar gelmiş
Hulo2105 Gul_anne34 benim de öyle canım peçeteye gelmiyor. Gelmiş ben fark etmedim şu an normal akıntım var beyaz. Belim ağrımıyor eğilince biraz ağrıyor o kadar.
Gul_anne34 Hulo2105 uzandım ayağımı fuvara dayadım ben umarım birşey olmaz sabaha kadar devam ederse eğer hastaneye gideceğim
Hulo2105 Gul_anne34 ben internetten ve kitaplarda çok okudum bunu. 2-3 gün sürmesi normalmiş zaten ama pembe ya da kahverengi olması lazımmış. Kırmızıya dönüp miktarı çoksa o zaman tehlikeli diye yazıyor. İçin rahat edicekse git tabi ne olduğunu bilemeyiz.
Funda54 İçinizi ferah tutun bişey olmaz Allah’ın izniyle pembe ve kahverengi olabili ne kan kırmızısı olmadığı sürece bildigikadariyla
Rabiul Gul_anne34 geçmiş olsun canım umarım iyi sonuçlar alırsın ♥️ morelini bozma başka bir hastaneye gitme şansın varsa git bence