Emis
Evet canım normal Doğum için sıkıntı yok gelişimi olduğu için sezaryana vazgeçildi Artık paşam ne zaman gelirse 🙏💙 Hem korkma 2500 üstünü geçtiği zaman doğdunda kilo alıyorlar bizim baş kol bacak haftasıyla uyumlu ama karnımız küçük o da genden kaynaklanıyor kuzum zayıf varsa genlerde normal bende doğduğumda zayıfmışım sonradan kilo almışım