Mutlubebekannesi Asuala 4200 kg doğurdum hiç açılmam yoktu hem fitil hem serum sunj sancı ile dogum yaptım
Asuala Mutlubebekannesi yaa maşallah tebrik ederim inşallah ikinci bebeğinizi de sağlıkla alırsınız içime su serptiniz valla biraz endiseliyim
Melike_4949 Mutlubebekannesi geçmiş olsun benimde bebeğim iri haftaya suni sancı ile doğum yapicam inşallah açıklık olur ilk gebelikmiydi sizin ?
Mutlubebekannesi @“Melike_4949”#p30761916evet ilk gebeliğim öyle geçti şimdi ikinciye hamileyim 7 gün var bu doğumada inşallah açılmamiz olur bu bebeğimde iri çünkü
2_erkekannesi_ Mutlubebekannesi Benimde ikinci gebeliğim ilk oğlum 2.900 kendi sancilarimla 3 saatte dogurmustum bu oğlum ise 3.200 iki hafta once bende tedirgin oluyorum ister istemez , suan 11 gün kaldi doğuma 🌸
Mutlubebekannesi Asuala endişe ve korkulacak hiç bir şey yok içinizi ferah tutun sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi🥰
Asuala Serba hayırlısı böyleymiş demek ki sağlıklı olsun gerisi önemli değil ikinizde insallah iyi bir şekilde çıkarsınız ameliyattan🥰
MuhammedHesen Asuala merhaba rica ediyorum cevap verirmisin? Suni sancıyla doğum nasıl keçti?? Bende 32 haftadan su geliyor 33üm şimdi 36 da suni sancıyla doğum istiyorum
Zeynep777 Asuala ben ilk gebeliğim de suyum geldi açılma sadece bir santim idi suni verdiler beş saat yedim o sanciyi malesef biraz zorluyor şimdi ikinci gebeliğim bu sefer acele etmicem acilmami sağlamak için herşeyi yapcam sırf o suni sancıyi yememek için
MuhammedHesen Serba merhaba rica ediyorum cevap verirmisin? Suni sancıyla doğum nasıl keçti?? Bende 32 haftadan su geliyor 33üm şimdi 36 da suni sancıyla doğum istiyorum
Serba MuhammedHesen MuhammedHesen bana sabahtır 11den beri verildi hiç fayda etmedi sezeryan olucak sancı yapmadı bende sunî sancı yaaa
Serba MuhammedHesen suya dikkat et benim 4günde bitmiş ben normal dede çok şu içne biriyim havuç suyu armut yedimm yok yani