Asuala dualarım sizinle. Sağ salim kucağınıza alın inşallah bebeğinizi 🙏 hareket edebildiğiniz kadar edin sürekli nst bağlı olması biraz zordu , yatarken sancıları karşılamak biraz zor oluyor. Belinize yine nst bağlıyken hareket esin, yürüyün. Bir de imkanınız olursa bol boş duş alın. O çok rahatlatıyordu beni uzun uzun 5-6 kez duşa girmişimdir. 30-40 dakika hemşireler ne kadar müsade ederse girdim ben.