Tüp bebekle hamile kalıp sonrasında kendiliğinden gebe kalan oldu mu? Tüp bebek annesiyim çok şükür, tekrar gebelik gibi bir düşüncem yok şuanda bebeklerim çok küçük, zor hamile kaldığım için bu yola başvurmuştuk ama merak ettim aramızda tüp bebek sonrası kendiliğinden hamile kalan oldu mu, dikkat etmem gerekir mi?😅