bebeksu0 evet ilki normal doğumdu. Çatı muayenesine gittiğim gün gerçekten öyle hissettiğim için öyle diyorum. O gün böyle 4 kişi sıra bekliyoduk doğumhane sadece benim ilk yanımdakileri 2. Genelikler iyi hepsinin yüzleri asık bir ben gülüyorum salak gibi. Kadın suratıma bakıp bu ilk sanırım dedi bende evet dedim belli canım fln demişti o gün kadının ne demek istediğini şimdi daha iyi anlıyorum 😂😂🙈