Bugün 9+0 olduk yalnız ilk defa kahverengi lekelenmem oldu bugün gündüz, az önce de daha kırmızı bir lekem vardı çok korktum ya yarın doktora gideceğiz ama sabahı nasıl edicem düşünmekten bilmiyorum, bütün gün hafif ağrılarım da vardı şuanda da var adet ağrısı gibi, ikinci gebeliğim ilkinde hiç olmamıştı, iyimidir bebeğim çok endişeliyim☹️