Son 60 gün 💙 iki isme sıcak bakmasam da soyadımız klasik olduğundan karışıklığa sebep olmasın diye ikinci ismi koyacağım. Aklımdaki isim liseden beri beğenip oğlum olursa ben de koyarım dediğim isim ama ona rağmen hala acaba diyorum başka bir şey mi koysak 🥲 Ekin, Ekim gibi isimler ve o isim arasında kaldım.