Arzuanne geneli tek kullanılıyor haklısınız anca okul gibi toplu yerlerde adaşi olursa 2. İsim tercih edilip kullanılır, fakat tek isim ve zor bir karakter olursa yine zor olmazmi ? eşimden biliyorum 2.ismi daha naif yumuşak bir karakter yapıyor onu. Birde günümüz şartlarına 2 hatta 3 isim koyun diyor uzmanlar isim analizcileri