GozdeCemre Esra_annee 😂😂hayır şimdi şöyle bir dahikine de net şöyle ne var uani ben ilkinde 12 13 haftalıkken öğrendim hiç de değişmedi bu şimdiden başladı anasına😂
Haliagaoglu GozdeCemre canım bir şey soracağım ikili testi tam kaçıncı haftada yapıyorlar biz de bugün 10 olduk 🤰benim eşim de deli gibi kız istiyor 🤦🏻♀️😌
GozdeCemre Haliagaoglu bana 11. Haftada yaptılar canım bugün sonuca gittim 13 olduk 11 ile 13. Hafta arası diye biliyorum
GozdeCemre Haliagaoglu bizim bir Kızımız olmasına rağmen gene istiyor benim ki ayrı deli 😀aman çok Şükr erkek Kiz farketmez erkek bebek diye diretmesinler de tek öle zıhnıyette var hala maalesef insanlarımız
Haliagaoglu GozdeCemre anladım canım çok sağol rabbim hepimizinkini hayırlara vesile etsin inşallah 😌😍 ben de cuma kontrole gideceğim bakalım 😌
Seymagrgn GozdeCemre bende 13+2 canım. Bugün ikili testım vardı göstermediği icin bakamadı doktor .ama gösterirse tabikide söyler
Seymagrgn GozdeCemre görmüş işte söylememiş degısme ihtimali oldugu ıcın😂 bir kere ogren tam ogren bende üstelemedim hiç🤗
Cansn GozdeCemre ben de solumda hissettim hep kız dediler geçen gittiğim de haftaya bir daha kontrol var 🐣
GozdeCemre Seymagrgn valla sorma ya bide bu sefer ki gebeliğimde niyeyse devamlı bişey olacak korkusu var durur durur bakardım artık😂