GozdeCemre 13 haftalık Gebeyim 2 de randevum var sizce görünür mü artık cinsiyeti bir kızım var babamız bir kız daha diye dua ediyor manyak 😂
Esra_annee GozdeCemre 13 hafta kaç günlük bizim de yarın 13.haftamız ve kontrolümüz bizde öyle çok meraktayız sizin bebek ne tarafta peki
Seymagrgn GozdeCemre bende 13+2 canım. Bugün ikili testım vardı göstermediği icin bakamadı doktor .ama gösterirse tabikide söyler
GozdeCemre Esra_annee valla sadece sol tarafımda hissediyorum canım başka da mi belirtimiz yok zaten 🙂 buqun tam 13 haftalık gün atlamadık 😀öğrenirsem yazarım sana kız😀
Esra_annee GozdeCemre bizden bir gün öncesiniz 😄bizde yarın 13 oluyoruz inşaAllah yarın kontrolümüz var bakalım öğrenebilirsek yazarım benimde sağımda o kadar belli ki 😍
Cansn GozdeCemre ben de solumda hissettim hep kız dediler geçen gittiğim de haftaya bir daha kontrol var 🐣
Nursemom90 O haftada daha tam net olmaz ama erkekse gösterirse değişmez ben hep solda hissettim hala solu tekmeliyor bebek erkek sizinkini kız hissettim hayırlısı :)
GozdeCemre Nursemom90 ben ilk kızımda ikili tarama testinde öğrenmiştim 😂bu ne yapacak bakalım inş ikisinde olur bize erkek takıntımız yok
Esra_annee Nursemom90 genelde sağ taraf erkek diyorlar ama bilimsel diyorlar birde demek ki buda yanlış 😄
Nursemom90 Esra_annee kesedeki konumu nubu çini rusu takvimi hepsi kız gösteriyordu benim ama erkek teorileri yıktı :)
Sblozdmr Krasivyy benimki 13. haftada tam ogrendim kiz bebek suan 38 +4 hala deismedi 3. kızım olacak inşallah
GozdeCemre Nursemom90 ben onlara inanmıyorum ya 😂baktım ama merak işte bir kaç kişinin tutunca es kaza öle duyuluyor adları
GozdeCemre Esra_annee 😂😂hayır şimdi şöyle bir dahikine de net şöyle ne var uani ben ilkinde 12 13 haftalıkken öğrendim hiç de değişmedi bu şimdiden başladı anasına😂