Acemiiiii Cansumirac maşallah ya kaç saat sürdü doğum acaba. Uzun sürmesin diye mi kesi atılıyor hiç bilgim yok da
Ipossumu Sevgitekin bende 37+6 oldum bebeğiniz kanala girdi mi doktorum bana bebeğin kafası yukarda olduğu için sezeryan günü verdi 39. Haftaya 😒
Cansumirac Valla ilk cocugumda ekstra hicbirsey yapmadim sadece bol.bol yuruyus yaptim ve 3. Katta oturuyordum o zaman asansor yoktu merdiven cikiyordum hergun simdi 37 haftalik 2.ciye hamileyim bakalim nasil olacak bu
Acemiiiii Cansumirac filmlerde beş dakika içinde doğurma işi yalan desenize 😅😅 saatlerce sancı çekip ondan sonra doğum oluyor öyle mi 🥹
Cansumirac Acemiiiii aynen oyle maalesef zaten o sanci regl sancisi gibi basliyo benim bi gece onceden baslamisti doktora gttgmde 2 cm aciklik vardi ve ilk dogumlarda saat başı 1 cm aciliyormus
Acemiiiii Cansumirac benim regl sancılarım bayağı şiddetli olur ağlarım acıdan yani. Ondan daha şiddetli bir şey mi doğum sancısı
Acemiiiii Btl-Als başınıza geleceği biliyorsunuz en azından. Benim hiçbir fikrim yok. Hem ilk doğum hem de daha önce hiç doğum görmedim yani sancı çeken falan da görmedim 😅😅
Btl-Als Acemiiiii Valla ilki doğurmak daha iyi şuan emin ol her doğum farklı ilkim güzeldi ikincil berbattı bakalım bu nasıl olcak inşallah sizde kolay doğurursunuz😍
Acemiiiii Cansumirac eyvah sahi mi 😅😅 şuan korkum katlandı resmen. Öyle bir ağrı varken nasıl oluyor ki. Hep bağırılıyor mu 🥺
sedanrgnll1654 @Raziyenurx benim de 36+6 ters olduğu için şuan sezaryan görünüyor size neden sezaryan dediler
Raziyenurx sedanrgnll1654 benim ilk doğumum da sezaryandı kalcamda platin protez oldugu için mecburi sezaryan yani bebekle alakalı degl
Cansumirac Acemiiiii yok canm korkma dayaniyorsun zaten o sancilara ve araliklarla giriyo zaten o sanci