Acemiiiii bebeksu0 ben de henüz karar veremedim. Şuanlık sancı falan yok. Normal istiyorum ama cesaretimi toplayamadım
bebeksu0 Acemiiiii Ben hep diyorum ki bunu bi gün yaşayacaksın ve biticek dayanırsın böyle motive oluyorum sende dene iyi geliyor 😂😂
bebeksu0 Acemiiiii ben olmadım doktorum dediki çatı muayenesi kesin bişey ifade etmez doğum başladığında kontrol edicez
KuzeyinAnnesi10 Acemiiiii hayır canım değil 9nceden çatı muayenesi yokmuş sonradan yapılmaya başlandı bi sakıncası yoksa sancin gelene kadar yapmaz erken doğum olmasın diye
Acemiiiii bebeksu0 sancılardan ziyade kesi ve dikiş korkutuyor. Hiç kesisiz doğurdum diyen de yok ya gerçekten çok mu az müdahale olmadan doğurmak
KuzeyinAnnesi10 Acemiiiii olmaz tabi ki sana bağlı canım 😘 ama yapsın en azından açıklık var mı öğrenirsin ben yapılsın isterdim
Acemiiiii KuzeyinAnnesi10 yaa sahi mi 🥹 burada hep kesi duydum. Bir de doktor bebek iri olursa parçalanırsın demeye getirdi iyice korktum 😅😅
KuzeyinAnnesi10 Acemiiiii 4 kilo üstü zaten sezeryan diyorlar canım korkma. Herkesin bünyesi bir değil