Lavinya_21 Oznurkasikci ben hafta 2 defa fln içiyom genelde canım cekıyor dün gece içtim bugün de zor tuttum kendimi içmemek için 😂
naneliseker_ Oznurkasikci Türk kahvesinden tiksindim. Nescafe ye yöneldim yani güzelmiş. Arada da olsa içiyorum ama Türk kahvesi daha masummuş maelsf 😬
Oznurkasikci naneliseker_ valla deli gibi canım istese de arada bir kendimizi tabiki tutmak zorundayız ama sütlü Türk kahvesi de ayrı Bi güzel oluyor 🥰