Busraabtb e_blue_sky_a Asel ismini ben sevemedim o yüzden düşünmedim hiç😊 İnşallah buluruz içimize sinen bir isim 🥰
e_blue_sky_a Busraabtb benim Alina geçiyor içimden. Anlamı güzel. Kibar da….. Bilmiyorum yaa… Evet asel de sanki aysel gibi
Blueberry0 Busraabtb 38+2 bir kaç gün önce netleştirdik bizde ne zormuş isim seçmek seni çok iyi anlıyorum 😄😄
Whopper Çok güzel bir isim eski babanne ismi severler bu forumda genelde ondan cok sevilmemiştir 🤣 Rahat rahat koyun güzel adel 💕😍