Busraabtb Haftadayız isme daha karar veremedik😅 Adel ismi nasıl sizce aranızda koyan yada koyacak olan var mı?
DCAN Busraabtb sevemedim bende Aden olsun bence hayırlısıyla bende kızımın adini Aden koyacagim cennet bahçesi demek#
Blueberry0 Busraabtb 38+2 bir kaç gün önce netleştirdik bizde ne zormuş isim seçmek seni çok iyi anlıyorum 😄😄
Busraabtb DCAN Aden ismini bende çok istemiştim ama detaylı araştırma yaptığımda lanetlenmiş kavim olarak geçiyormuş cennet bahçesi değilmiş aslında anlamı maalesef o yüzden eledim
DCAN Busraabtb yanlış arastrmssiniz ben öyle bir yazı gormedim hiç.. Aden ismi Kur’an-ı Kerim’de (Hud Suresi 60. Ayet ve Necm Suresi 50. Ayet) geçmektedir ve Aden ismini koymak caizdir.
poyrazin_annesi28 Busraabtb Normalde yazmam ama böyle kalem markası vardı ilk o geldi aklıma 🥹 Hayırlısı olsun
Busraabtb poyrazin_annesi28 Ahahah doğru siz söyleyince hatırladım eşimde çok düz diye beğenmedi zaten ama bende güzel bi isim bulup koymak istiyorum artık az kaldı doğuma ve doğru düzgün aklımızda olan bi isim yok 😕
poyrazin_annesi28 Busraabtb İnşallah gönlünüze yatan güzel bı isim bulursunuz 🌸 Sağlıcakla alın kucağınıza
Busraabtb DCAN Koyup koymamak size kalmış asla kimseye karışmam böyle konularda ama ben detaylı araştırma sonucu öğrendim ve içime sinmeyeceği için vazgeçtim 🌸
Busraabtb Rumyy07 Amin çok teşekkür ederim sizde sağlıkla huzurla büyütün yavrunuzu yaşı uzun olsun 💕
e_blue_sky_a Busraabtb asel daha hoş sanki. …..aynı haftalardayiz biz de karar veremiyoruz. Kapı süsü yapacağız artık karar vermek gerek 😀
Busraabtb e_blue_sky_a Asel ismini ben sevemedim o yüzden düşünmedim hiç😊 İnşallah buluruz içimize sinen bir isim 🥰