ffckizannesi 6+3 üz. Dehşet bulantım oluyor. Oğlumda da 7 aya kadar çekmiştim . 5+6 da doktora gittim keseyi gördük. 2 haftansonra tekrar gidicem
2cocuk1bebekk tubik_ selam bizde 5+5 iz 5 haftaliklen gitmistim folik asig basladik. Cuma gunu gene gidicem kese icin hayirli haberler ins😊 benimde 2 kaybim var 2 cocugum var kan sulandirici igne kullandim 9 ay. Cuma gunu baslicaz sanirim igneye🥹