tubik_ Kızlar 5+5’iz. Yarın ilk kez kontrole gideceğim. 3 yaşında bir kızım bir de kürtaj var. Bu sebepten çok heyecanlıyım. İnş sağlıklı bir gebeliktir. Ben hamile kalmadan folik asite başlamıştım, bakalım keseyi görecek miyiz? Sizler ne durumdasınız
Hulo2105 tubik_ bende 5. Haftada gördüm keseyi hemen folikasit yazdı doktor. 29 unda tekrar gidicez görmeye
Civcivim33 tubik_ ben çok erken gittim sanırım 4+2 de kese görünmedi kan tahlili aldı 2 hafta sonra tekrar gel dedi ben de çok korktum dış gebelik diye 😥
Badeveannesi tubik_ 5haftalijken keseyi gördük 6.4te bebeği görüp kalp atışını duyduk inşallah sende duyarsın 🤲🥰
Hulo2105 Berraymom evet🥹 hala inanamıyorum çok küçük olduğu için de daha anlayamadım hamilelik nasıl bişey😂
mirzam11 tubik_ 6 haftalıgım daha hiç gitmedim 7. haftayo bekliyorum hem bebeği hem kalp atışı duymak icin
tubik_ mirzam11 benim de bir önceki kürtaj diye bir an evvel gitmek istiyorum, inş her şey yolundadır