Eme2 İnşallah öyle olur. Bende değerim yavaş yükseldiği için korkuyorum ama 1 hafta bekleyip öyle gitmeye karar verdim 2 gün önce değerim 723tü şuan yapmam gereken herşeyi yapıyorum zaten progestan folik asit vs. İnşallah hepimiz hayırlısıyla bebeklerimize kavuşuruz