Rcpesr Kızlar 5 haftalık hamileyim günlerdir kahverengi lekelenmem var doktor bunun için progestan fitil verdi. Biraz önce mercimek tanesi kadar 3 4 kez pıhtı geldi. Normalmidir sizce hala kahverengi ama. Doktorum dönüş yapana kadar bişeyler diyin 😓😓😓😓
Eme2 Rcpesr benim de öyle başladı kanama lekelenme. Progestan verdi sabah akşam şimdi 3 ay olacağız şükür sıkıntı yok inşallah sizler de güzel haberler alırsınız
Rcpesr Salihazeynep Benim lekelenme ile başladı miktarı biraz arttı bugün doktordan geliyorum şimdi progestanı sabah akşam almamı söyledi. Değerin yükselişi ağır ilerliyormuş. Şu bebişi bi görsem yerinde derin bir oh çekicem 😓
Salihazeynep Rcpesr bende şu an gidiyorum hastaneye ve bildiğiniz adet gibi olmuşum geceden beri inşallah kötü bir şey demez
Rcpesr Salihazeynep Kahverengi kanama var doktor olabilir dedi progestan hap kullanıyorum. Dün 723tü değerim 2 günde bir kan veriyorum işte yarın yada sonraki gün yine gidicem heryerim delik deşik oldu. Şu keseyi bi görsem artık rahata ericem. İnşallah seninde kimyasal değildir canım Allah hayırlısını versin.
Rcpesr Eme2 inşallah valla içime su serptin ya. Kendi doktorum geç döllenme olmuş değerlerin normal dedi aslında ama dün başka bir doktor beğenmedim değerlerini deyince içim karardı herkes doktor olmasın 😓 İnşallah bizimle kalır bebişlerimiz
Eme2 Salihazeynep Iki gün gecikmeden sonra leke geldi adet oldum zannettim leke şeklinde devam edince test yaptım bir hafta sonra kan testi verdim beta 1689 çıktı randevu aldım Dr gidecektim 3 gün sonra gece kanama oldu acile gittim düşük tehlikesi var dedi. Sonra özele gittim progestan verdi. Iğne yaptı şükür son kontrolde sıkıntı yok dedi. Inşallah sizlerin de öyle olur
durusuuu Haftada benim de kahverengi lekelenme oldu. Hemen dr gidip ultrasonla baktık hiçbir sıkıntı yok dedi lekelenme neden olur dediğimde bazı kişiler de yerleşme kanaması denilen lekelenmeler olur önemli olan yoğun kanama olmaması demişti dr. Umarım sizin de sorunsuz ilerler. İyi düşünmeye çalışın 🙏🏻
Rcpesr durusuuu İnşallah sorunsuz geçer bu hafta da. Hala göremediğim için sıkıntı yapıyorum sadece. Doktorumda yerleşmeye çalışıyordur dedi zaten 🥹 Hislerim korkulacak birşey yok desede annelik içgüdüsü ya bişey olursa diye delirtiyor beni sadece 🫣