Kediannesi1 sezeryan oldum bloklar farklı dışardan diğer hasteneye gitmemiz lazım eşim ırakta görevde o gelemedi bile ben de hastaneye personeliyim doktorumuz aramış arkadaşlarımı onlarda etkilenmeyeyim diye bana bir şey söylemediler sadece küvozde olduğunu biliyorum