Paradise1_ üzmeyin kendinizi sakın süt sağmaya başlayın azcık gelecek ve gayet yeterli, kendinizi iyileştirmeye başlayın, benim kızımda yutmuştu çıkardılar 3. Gün iyileşti tamamen kendine geldi 32 haftalık doğmasına rağmen 1 haftada solunum desteğinden de çıktı hep iyi şeyleri düşünün moralinizi yüksek tutun dualarım sizinle sağlıkla kavuşun inşallah yavrunuza ❤️