Ezgicelll34 Merhaba hanımlar onuncu gün iğnenin etkisi geçti bugün iğne vurulalı tam onikinci gün ve negatif sonradan pozitife dönme ihtimali var mı ?
Eminetolga5559 Ezgicelll34 canım benim de bugün 12. Gün ikinci çizgi silik çıktı acaba iğne etkisi daha geçmedi mi
Lavinya_21 Ezgicelll34 gec döllenme olabılır ben adetim 10 gün gectı öyle test yaptım cok hafif silik çizgi cıktı
Kelebek78 Ezgicelll34 Canım 11.gün kaset test silik çıktı sonra kan verdim 36.74 gördüm doktorum iğne etkisi olabilir 2 gün arayla kan ver dedi 15. Gün net çıkıyor 119 gördüm 🙏 kesinlikle böyle durumlarda beklemeni tavsiye ederim stres olmak çok kötü ben sabırsızdım
Ezgicelll34 busbus14 reglim 27 sinde ben denemek için yapmıştım onikinci günde pozitif görenleri okuyunca ama bi içim sızladı
busbus14 Ezgicelll34 bende çatlatma iğnesi ile gebe kaldım ilk iğnemde olmadı ikincide oldu ben 18.günde verdim kan testini o gün öğrendim canım
sweetmom_ Ezgicelll34 benim reglim 26sinda dün iğnenin 14. Günüydü kan verdim 0,234 çıktı. Ama sürekli o hastanede verirdim kanı ve sonuç 0, 100 çıkardı hep ilk defa böyle bir sonuç çıktı. 2 gün sonra tekrar yapacağım İnşaAllah artar.
Nur2025 busbus14 benimde 2. Denemem. İğneden sonra ilk ilişki ne zaman oldu. Bir de gebeliği öğrenmeden önce belirtileriniz var mıydı
busbus14 Nur2025 benim doktorum iğne günüde dahil 4 gün üst üste ilişki sonrasında gün aşırı dedi her doktor aynı şeyi söylemiyor benim iğnenin etkisi geçtikten sonra bel ağrım akıntım ve meme hassasiyetim oldu adet olucam sandım bekledim 18.güne kadar olmayınca test verdim canım
Ezgicelll34 Eminetolga5559 bende iğnenin etkisi onuncu günde geçti doktoruma sordum onikinci güne kadar süre biliyor 14. Gün yap dedi