Rabiul yasal olarak 7.5 saat çalıştırabilirler sizi. Şirketler genellikle 8.5 saatlik shift oluşturup bunun 1 saatini molada kullandırarak 7.5 saat çalıştırabiliyor. Fakat 8.5 saatten fazla çalışıyorsanız bu yasayı belirterek erken çıkabilirsiniz. 2 saat erken çıkmakla alakalı durum emzirme dönemi ile alakalı o zaman size ekstra süt izni veriliyor o 2 saat o yani. Ben hamileyken kullanamıyorsunuz diye biliyorum.