Memolininannesi hsrtt_ hayırlı olsun canım benimde 10 cm açılma vardı 3 dikiş atıldı kafası çıkarken biraz yırtmış oda normal dedi 3 dikiş hiç bişi dedi
hsrtt_ Memolininannesi aynrn kafa çapı biraz büyüktü benimde o yüzden öyle oldu doktorda bir şey demedi
Ozgeee22 hsrtt_ gözünüz aydın 🌸 39+2 olduk bizde bekliyoruz her gün pilates topu ile egzersiz ve squat yapıyorum aynı zamanda hurma ve ananas yiyorum inşallah doğumum sizinki kadar güzel geçer ☺️ epidural aldınız mı acaba yoksa kendi sancınızla doğum oldu onu merak ettim 🤓
hsrtt_ Ozgeee22 epidural almadım kendi sancımla yaptım zaten hastaneye gittiğimde 5 cm olduğu için epidurale de gerek duymadılar.Sancılar genelde son evrede zorlaşıyor o zamanda doğum yaklaşmış oluyor.
-rzrnmrt47 hsrtt_ 31+5 haftalığız o benimdi dediğiniz yerde gözlerim doldu ağlaya ağlaya okumaya devam ettim bu hormonlar beni mahf ediyor.
hsrtt_ annesinincivcivi1 evet bakıyorlar ebe bakıyor ebenin eli çok hafifti o kısımlarda çok sıkıntı yaşamadım ama saatte bir genelde açılmanız kontrol ediliyor.
Deryaozydn1 hsrtt_ bu pilates hareketleriniz falan nasıl oluyor hangi hareketler? Ben bugün 35 e girdim pilates topu aldım ona göre yapayım dedim bilgilendirir misiniz
hsrtt_ Deryaozydn1 pilates topu üzerinde zıplamak,sekiz çizmek,yuvarlak hareketler yapmak,YouTube üzerinde videolar çok var oradan bakabilirsiniz Elika Tv var YouTubeda kanal oradaki pilates topu videosuna bakabilirsiniz.