Meneksem Hilal41 kızartmayı her gün yiyiyorum çünkü canım çekiyor ☺️ cipsi de 3-4 hafta da bi ama az nefsemi körleşecek kadar canım bence yemek değilde miktarı önemli
[silindi] Ben yemıyorum normal hayatımda da patates kızartması sevmem ama cipsi de ayda bi kere belkı
irrm05 Bende sürekli yiyorum dayanamıyorum şükür bir sorun olmadı ama genede çok abartmamak lazım 😄❤️🌸
dnzasl bitanemiz24 yemek sepeti markette çok güzel mercimek cipsi var.Ben canım çekince bunu tercih ediyorum.
ozgeerkan73 Hilal41 valla yiyorum kızartma 3 günde 1 , cipsi yemedim 2.5 ay boyunca yeni yeni yemeğe başladım 😊
Kg16 Hilal41 ben cipsi çok seviyordum. Gebelik öncesi sürekli her akşam yerdim. Ama gebelikte hiç yemedim dikkat etmeye çalışıyorum. Onun yerine patlamış mısır patlatıyorum. Yada bazen peynirli çubuk kraker yiyorum 🤭 Patates kızartması yiyorum.
gizem-cbn Hilal41 Elime geçtikçe yiyorum 30. Haftaya geldim bebek de iyi bende iyiyim 🤣 can boğazdan gelir derler