Busraakay_26 Ozlemmmm3 süt 100%100 korunuyor zaten ama emzirmenden yana sıkıntı olmuyor genelde ama sen yine de doktoruna danış
Ozlemmmm3 LavinsMom emzirmeyi birakmak istemiyorum bebegim emmedne uyumaz cok korkuyorum pcos var zor hamile kalmıştım yine öyle olur diye bir tane kaçmaktan bişey olmaz diye düşünmüştüm 🤦🏻♀️
turkan403 Ozlemmmm3 ya ben 5ay oldu hale gormdm bu ayn2snde leknmem oldu nromal midr bende süt korur kafasindaydm tabi herkes üstüne görme oluksn dediler ama bilemdm🤷
Zeynepseyma turkan403 sut korur düşüncesi yanlışmış ya genelde öyle düşünüp korunmuyorlarmis ve sonuç bebisss
miranmomsss turkan403 ben bir sene adet görmedim emziriyorum hamile kalmam diyordum adet görmeden hamile kaldım
Zhra- Zeynepseyma genelde doktorlar uyarır sakın o kafada olmayın asla öyle bir şey yok diye aslında mantıklı düşünüldügünde de saçma gelmesi lazım ama bazen maalesef iyi düşünemiyoruz millet olarak 😂 öyle hanile kalan arkadaşlara hayırlı olsun diyelim😂
hayalim35 Ozlemmmm3 ben oğlum 10 aylıkken hamile kaldım 3 ay daha emzirdim 3 ayın sonunda sütüm bozulmaya başladı tadı değiştiği için oğlum kendi bıraktı sadece 13 ay emzirebildim
Ozlemmmm3 hayalim35 inşallah kendi kendine bırakır benimkide çok meme düşkünü asla biraktiramam yoksa
Ozlemmmm3 Zhra- uyarmaz olur mu ama iste 1 kacamak oldu ben pcosum digerine zor hamile kaldim dedim olmaz ama Allah’ın iradesi oldu.
ayseyma_omer Ozlemmmm3 benim bebegim de 10 aylıktı ikinciye hamile kaldım . Doktorum bıraktır dedi ama kıyamadım. Sonra ishal oldu herkes süttendir süt bozulmus dedi mecbur bıraktım. Cok zorlandım cok agladım bıraktırırken
Zhra- Ozlemmmm3 aslında ilki zorla olanların genel 2. Kendiliğinden oluyormuş 2 kişi öyle biliyorum ben çok tedavi gördü ilk bebeği için sınra 2. Bebek kendiliğinden oldu Allahın takdiri 🥰