Melissahan kendini harap etme desem de bilmem faydası olurmu , nasipten öte yol olmuyor zamanını bekliyor uğraşıyoruz üzülüyoruz ama nasip vaktine esir bekliyor bizi, bizim 2. Tüp bebekte 5 yumurta toplandı ilk tüp bebek sonrası düşükten sonra Dr hiç beklemedi rahmim toparlanammaisti , 5 yumurtanın 3 u iyi çıktı ve sperm sadece 1 ini dolleyebildi dediler embriyo çok iyi çok iyi koydular tutmadı, sonra Dr um 3 güne kadar yumurta götürür diğer günler sperm dedi spermin içini bilmiyoruz dedi DNA hasari varki bukadar kaliteli embriyo ya tutmuyor yada düşüyor dedi. Biz dışardan embriyo a kalite b kalite 5-4 diyoruz ama içini bilemeyiz dediler . Bu 3. De genetik teste gonderilecekti embriyolar ama bizimkiler bunu kaldıramaz diye Dr bu riski alamadı ben zaten çok ağladım son tedavide anlatamam ama nasip ya geldi kuzum 12+5 im bugün , en son yine iki koydular tek tuttu ama iyiyiz çok şükür . İnşallah 2 tanede olsa sizin sağlıklıdır tutunur annesi