yasmin441 Bende seninle aynı şekilde yonlendirildim.Hiçbirsey bilmiyordum, o yüzden anlatmak istedim randevu alma sürecini.Çünkü bı kere boşu boşuna sabah 9 da orda olabilmek için otobüsle 6 buçukta yola çıktık.
Doktor kağıt yazıp vermiş ya, hiçbir etkisi vs yok.20.haftalarda ayrıntılı oluyor sanırım.Her ayın 1 inde randevular açılıyor ve doluyor.Mesela ben 1 Aralık’ta gittim, Ocak 26 ya verdiler randevuyu.Şehir Hastanesi’ne 1 ocakta ya da resmi tatil vs olursa 2 ocakta olabilir onu bı ara sor istersen.Sana şubat için randevu verecekler.Saat sekiz buçukta başlıyor sekreterler randevu vermeye ama tavsiyem ne kadar erken gidersen o kadar iyi.Orada bı güvenlik oturuyor perinatoloji bölümünün önünde.Bildgin kendi kağıda numaralar yazıp veriyor eline.Erken gidersen ilk alanlardan olursun.O sıraya göre sekreter 8.30 da gelip çağırıyor.Haftani sorup şubatta hangi gün kaçta geleceğini, telefon numaranı bir deftere not edip sana da yazıp veriyor.Bu kadar.Ben 26 ocakta gideceğim inşallah.O zaman da yine denk gelir ya da unutmazsam yazarım detaylari inşallah