Esragok-k1 Nili4321 normalde bende içiyordum sabah akşam ama şimdi bu şekilde kullanmamı istedi çok şükür benim kesildi o zaman hastanede yattım ama kanama alanım vardı o yok olmuş zaten ama 4 kutu yazmış içince sersemletiyor uyku vs yapıyor ya
mervemurat16 Esragok-k1 çok geçmiş olsun zamanla lekeye döner kanama sonra durur inşallah bolca dinlenin ve ayak altınıza yastık koyun benim 1 haftada düzelmişti
Esragok-k1 mervemurat16 çok şükür benimde düzeldi bir haftada ama hala kullanıyorum ilacı teşekkürler sizede çok geçmiş olsun ❤️🩹
imtihan123 5dk yatmaniz yeterli sonra yürü demişti doktorum fazlası içinde kalınca sıkıntı bence ya vücut kabul etmediğini atıyor çok normal🌼
Boncukk123 Esragok-k1 evet canım anlıyorum bende sık çıkıyorum olabildiğince ittir içeriye ben eldiven takıp ittirebildigim kadar ittiriyorum geri gelen fazlalık çıkıyor
Silaybooo123 Esragok-k1 bence siz kendiniz ve bebeğinizin sağlık açısından doktorunuzla konuşun 2 tane art arda atıldığını ilk defa duyuyorum ben geçmiş olsun ☺️
Ozr42 Bende akşam peşpeşe 2 tane atıyordum erken doğum riskim var. Ayaklarınızı yukarıda tutun bi yarım saat kadar bekleyin öyle . Ben duvara dayıyordum ayağımı onun gibi . İllaki kalanını dışarı atıyor. Ve iyice ittirin .
Nairinoo Esragok-k1 bende kullanıyorum opu sonrası verdi doktorum sabah bir akşam bir kullaniyorum sabah saat 10 gibi kullandım akşam üzeri 5 gibi bile idrarla geri beyaz kesik şeklinde atıyorum kuzu sanırım normal bu durum kullanan herkesin başına gelmiş
Mucizemibekliyorum41 Esragok-k1 bende siz gibi kullanıyorum peki sonradan hiç lekelenme yada rahim içi tahriş oldumu