Hera4828 ben klomen kullandım adetin 3.günü, doktor takip etti yumurtamı sonra çatlatma iğnesi yazdı, bugün de işlemi yaptı, eşimin spermi iyi geldi 25 milyon hareketli sperm ml de yazıyor, yarım ml enjekte edildi rahmime🙏🙂 15 gün sonra hayırlı haber bekliyorum🙂🙂