Hatice_70 Benim 30lu haftalara gelmeme 3 hafta olmasına rağmen aynı şikayetler bende bayadır var son kontrolde doktoruma sordum bebek büyüdüğü için dedi kontroldeki pozisyonu yukardaydı erken doğum riski de yok demişti hatta vücut kendini doğuma hazırlıyor diyorum bende artık