LamiyaCetinkaya Beyzab95 Benim ilk gebelikte de böyle ağrılarım vardı açıkçası gününde de doğdu, o doğana kadar ben hep sancı çektim böyle. Artık bu sefer 40ı beklesin istemiyorum o yüzden, 37 dedin mi gelsin 😀
Ayseglkrlkk Kiymetcetinel ayyy tek bende oluyor diye düşünüyordum aynısı oluyor inanın sürekli sağa sola dönme ihtiyacı duyuyorum acı hissettiğim için
Beyzab95 Kiymetcetinel hayır ☹️ magnezyum içiyorum ama yinede işe yaramıyor bazen çok artıyor bazen hiç ağrımıyor
sunshine_ LamiyaCetinkaya benimki şiddetine ve sıklığını dikkat et dedi benim de bir hayli canımı yakıyor kasık ağrısı falan çok oluyor
Kiymetcetinel sunshine_ insanı gerçekten baya zorluyor hastaneye gitsem ne yapacaklar sanki deyip hiçbir şeyde yapmıyorum uyku kalmadı açıkçası
Tinii_minii_mom sunshine_ benimkide kafası yukarıda poposu aşağıdaymış 35e kadar bakalım doğum pozisyonu olmaz ise sezeryan olur dedi. 37-38. Haftada falan. Tam poposu aşağıda oldugu için baskı yapıyormuş
sunshine_ Tinii_minii_mom seninki daha kötü kuzum tekmelerin falan hep alttan hissedersin zorlar seni benimki yatıyor hiç de dönmeye niyeti yok gibi halen aynı kafası solda kaldırıyor arada inşallah döner de normal olur
Tinii_minii_mom Tinii_minii_mom evet doktor söyledi zaten bir anda sertleşme sebebi poposudur dedi aşağıdan yukarıdan acıtıyor
Busenazzzzzz sunshine_ hiç kafanıza takmayın stres yapmayın bu zamanlarda normal. Bazılarında çok hareket ederken bazılarında ise çok az ediyor. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 😊🌸
sunshine_ Busenazzzzzz inşallah canım iyi şükür şimdi biraz daha gün içinde uyuyup gece hareketleniyor şükür 🙏😇
Kiymetcetinel Ayseglkrlkk siz kaçıncı haftadasınız gündüz bile yaşıyorum bu durumu ama sıklıkla akşamları oluyor Kızılay’ın Erzincan sodası var sade ondan içiyorum hafifletiyor sanki doktorum özellikle önerdi
Ayseglkrlkk Kiymetcetinel 33 haftalığız bende bugün görüştüm doktorumla magnezyumu 2 ye çıkardı günde 2 tane alacağım artık devam ederse gelince bi bakalım dedi