Mervee96 biz de ikinci cocugumuza tam 2 sene uğraştık. 2 sene korunmadik hic. Ama olmuyordu. Ben de saglik ocagina soyledim. Tiroudlerim yuksek cikti ilac baslattilar bir dr folik asit verdiler. 2 ay da hamile oldugumu ogrendim. Folik asit kullanin bence. Bir de avulasyon testi onu da kullandim. Ilk ay cift cizgi denedik olmadi ama ikinci ay hamilr kaldim. Bir de boya yaptik evde dusunun mutfak dolaplarının ustunu falan sildim. Nasilsa bu ay da olmamistir diye