Handesel bizimde olmuyor canım 1.5 yıllık evliyiz hiçbir sorun yok ama olmuyor, bu ay adetim tam 35 gün gecikti test yaptım negatif, boğazlarım ağrısı üç gün sonra sağlık ocağına gittim kan testi verdim negatif çıktı antibiyotik başlayalım dedi antibiyotiğe başladım, eşimle birlikte olduk ilişkiden sonra pembe kan geldi, anlamadım antibiyotik de içiyorum psikolojik mi oluyor anlamadım 🥺 acaba ilişki esnasında mi adet oldum eğer gebelik varsa kanda çıkmama ihtimali varmı 7 gün gecikt çıktı amoklavin verdi 1000 mg içiyorum ama gebelik olduysa zarar verir mi