Kızlar ben 6+3 şuan 22 sinde gittiğimde beta 2343 tü vajinal muayene de kese var ama çok küçük dedi doktor da olumsuz konuştu şuan bebeği görmemiz lazım dedi kürtajdan bahsetti ilerleyen haftalarda bebeği görebilir miyim kalp atışlarını duyabilir miyim bu şekilde yaşayan var mı ?🥹