123459 çok erken😆 bende ssabirsizdim ama bekleyin derim , tam 5. Haftayı doldurup gittim alttan baktı yok küçük dedi geri dedi …. Canım sıkıldı durdu birhafta , 6 da kesede normaldi bebek icindeydi kalbi atiyor 8 de gel.kalbini dinleteyim dedi. Ama hep alttan muayne, benim birnonceki sorunlu olduğu için erken gittim yoksa gitmeyin alttan çok kurcalanmasin derim şahsi fikrim sadece , bazen gorunmeyebilebiliyor