Yzgl valla ben 7. Haftada bulantı kusma hicbirsey yiyemeden yigiliyordim okadar kötü geçti tansiyon yerlerde birnkere acilde zofer yapıldı serumla resmen iki gün kendime geldim. Sonra Dr uma sordum asla dediler başka Dr a sordum oda aslandedi sık dişini dediler , akşam yatmadan iki prilam sabah bir öğlen bir alın , çok bulantı olunca bir fincan taze zencfil limon çayı için birnnebze iyi geliyor , tuzlu çubuk kraker eti gong , ekmek siyah zeytin deneyin ara ara lokma attım ağzıma sadece 7-8-9-10 Allahım ne yaşadım ben bilirim sabah aç karnına kusulurmu , gece hala 2 yastıkla oturarak yatıyorum . 11+3 ten sonra bir nebze iyiyim , 12+5 im şimdi bir gün iyi bir gün kötü ama artık yemek yiyebiliyorum az az . Zoferin yarık damak dudak riski var ve bulantınin çok olduğu bu haftalarda da bbegin malesefki damagi dudağı birleşip oluşuyor tercih sizin Allahım herkese yardım etsin bulantısı çok olan bizle ricin süreç çok zor geçiyor agladigimi bilirim dayanamayip