Ah kader ortağım. Ben de benzer şikayetler vardı. Doktorun odasına bayılmak ve kusmak üzere girdiğimi görünce bana da Zofer yazdı. 14. Haftadayım. 6. Haftadan beri kullanıyorum. Doktorum yazdı ve aldırma kullan dedi. Kafam karıştı ebeye de sordum. Hamileyken o da kullanmış ve genelde sorun olmuyor kullanabilirsin, dedi. Zofer kullanmadığım gün yemek yiyemiyor hatta su bile içemiyorum. Doktorun yazdıysa kullan. Bebeğin ve annenin beslenmesi oluşacak yan etkiden daha önemliymiş.