Merhaba arkadaşlar 12+4 ken bebeğin cinsiyetine devlete erkek ama değişebilir dedi 15+4 de bağdaş kurmuş dedi devlette doktor 16+2 ise özele gittim doktor yine bağdaş pozisyonunda dedi ve çok hareketli dedi baya bi inceledi iki bacak arasını kıza benziyor dedi sonra yüksek ihtimal kız dedi sizce değişebilirmi cinsiyeti yoksa kızmıdır kıyafet almak istiyorum ama yine değişim olurmu sizce