Gozdecaner DENIZ_55 evet 14 haftalık ikende nöbet geçirmiştim ambulans ile eşim hastaneye kaldırdı o nöbet süresinde bebek oksijen kalırsa bir sikinti olustumu falan diye bakıldı ama iki bebeğimde bir sorun yok çok şükür