Merhabalar.. Benim alerjik astımım var 6+2 hamileyim öğrendiğimden beri ilacı kestim fakat nefesim iyice daraldı bende evde hava makinesi vardı artık dayanamadım onu kullandım.. Doktora randevum var ama daha zamanına çok var benim. Gibi olupta nebul kullanan var mı?