Besst demek ki her doktor farklı ben de son günlerimde oldum normal doğum istiyorum diye doktor da bakalm çatı kemiği uygun mu normal doğuma dedi 39+2 de baktı. Nst de sancım çıkınca baktı doğum başlıyor mu açıklık var mı ona da bakalm dedi. Düşününce aslında yapılması mantıklı çünkü Normal doğuma hazırlanmış bir anne sancilari başladı açılma oldu diyelim az çok E sonra çatı dar bebeğim gecmedi zor diyip Sezeryane alınması psikolojik olarak anneyi çöktürur bence kendini normal doğum psikolojisine hazırlamış çünkü. O yüzden ben yapılması taraftarıyım son günlerde.