Çatı muayenesi için ağrısız diyenler çatır çatır normal doğum yapar helal olsun Valla ben anlayamadım ya benim doktorumuneli çok ağırdı ya da ben hassasım ki asla böyle birşey söz konusu değil
Ağrıdan gözümden yaş geldi hele ki canınız acıyınca kasarsanız daha kötü acıtıyor en iyisi serbest bırakmak o kadar pişmanım ki burda yazanları okuyunca 2 kez çatı muayenesi oldum 35 ve 36.haftalarımda çok pişmanım keşke istemiyorum deyip kesip atsaydım 40. Haftaya geldim hala doğurmadım boş yere kendime acı çektirdim